fredag, mars 14, 2008

Komposterade blogginlägg

Wildabebin ligger ute i vagnen och sover middag och själv drabbades jag av ett litet städ il. Man får ju hoppas att hon snart vaknar... = )

Rensa skrivbordet från lite pappershögar, radera lite mail och så ett snabbt varv förbi cyberdelen av Wildabebin och pappans liv för att göra ett inlägg innan jag tog itu med tvättkorgen, var tanken alltså. Här blev jag visst kvar läsandes gamla blogginlägg som aldrig publicerats. En del för att dom inte blev nog bra, andra för att dom aldrig riktigt blev klara, några av medvetenhet för att dom ska få mogna till sig och en och annan av anledningar jag inte riktigt idag kommer ihåg, kan vara så att Wildabebin kom på annat....

Intressant att jag började på detta inlägg för typ en månad sedan... Idag har hon inte alls sovit i vagnen. Idag var det Leos lekland som stod på programmet. Bus, bus och åter bus i några timmar, sedan lunch och så några timmars sömn. Dom sista 45 minuterna dessutom sida vid sida snarkandes i kapp med pappa. Underbart!

Inga kommentarer: