onsdag, november 07, 2007

Blogg men avsaknad av tid...

Ja vad ska man säga... när äntligen bloggen så kom till, rasade livet samman. Nja, så farligt är det inte men allt för lite tid till att blogga kan jag bara konstatera. Dagarna rullar på och det är ofattbart att jag snart varit hemma med Wildabebin i 3 månader. Gick hem formellt den 20 augusti även om Wildabebins mamma började jobba redan den 5 agusti och jag därmed tog över huvudansvaret för Wildabebin.

Underbara månader som ska följas av minst lika många till. Hamnar nog i slutändan på 8 månader och har idag på babysimmet roat mig med att få en bild av vart i livet en bebis då som 15-16 månaders befinner sig. Huja, vad mycket vi har kvar att tillsammans upptäcka...

För övrigt kan jag bara konstatera att babysim verkligen är underbart. Började med 10 spännande och mysiga veckor tillsammans med hela familjen under vårens kurs och sedan någon månad tillbaka roligt plaskande tillsammans med andra barn och pappor på onsdag eftermiddagar ute på Herstöbadet.

Inga kommentarer: