måndag, juni 23, 2008

Farväl

Det är konstigt vad bloggar kan göra med en. Att man liksom kan lära känna en människa utan att någonsin ha träffat personen och troligtvis aldrig heller kommer att göra det...

Ödet eller tillfälligheter, stod där på Coop Extra i Stålstaden en sen kväll i början på pappaledigheten hösten 2007. Kön var ovanligt lång, tittade förstrött på pockethyllan och ögonen hamnade på Hemliga Pappan och så var jag fast. Två kvällar och så var boken läst, bloggen riggad och Wildabebin och pappan gick från vårt dagliga mobilbloggande till detta.

Tack för inspirationen jag fick av boken men framför allt alla stunder jag efter det fått via bloggen som jag nu ser än en gång och denna gång för alltid har nått sitt slut. Tack hemliga pappan, Karin och Rakel för att jag fått följa er. Lycka till på er fortsatta resa!

Inga kommentarer: